Powered By Blogger
На платформі Blogger.

Корисні посилання

Popular Posts

Search This Blog



Що таке торгівля людьми

Проблема торгівлі людьми – одного з найнегативніших явищ сучасного суспільства – уперше була піднята правозахисниками на початку ХХ століття. У той час особлива увага приділялася жінкам з Великобританії, яких змушували до проституції в країнах континентальної Європи. Так з'явився термін ”біле рабство”, який пізніше поширився на загальне поняття торгівлі людьми.

З тих пір феномен торгівлі людьми піддається постійному аналізу і є предметом багатьох суперечок і дискусій. Однак якщо подивитися на більшість документів, публікацій, виступів з проблеми, то стане очевидно, що часто поняття ”торгівля людьми” обмежується ”торгівлею жінками”. При цьому в більшості випадків мова йде про торгівлю жінками з метою використання в проституції, порнобізнесі, сексуальній сфері тощо. Безумовно, торгівля жінками є складовою частиною злочину ”торгівля людьми”. Однак поняття ”торгівля людьми” є більш широким: об'єктом цього злочину може бути будь-яка особа, незалежно від статі і віку.

Метою торгівлі жінками може бути насильницький шлюб, примусова праця, використання в домашньому господарстві і промисловому чи сільськогосподарському секторах, народження дитини примусово чи за замовленням, використання в сексуальному бізнесі. Чоловіків переважно використовують на будівництвах, у промисловості, сільському господарстві, дітей – у жебрацтві, осіб будь-якої статі і віку – для вилучення і трансплантації органів.

У даний момент найбільш повне визначення торгівлі людьми дає ”Протокол з попередження торгівлі людьми, особливо жінками і дітьми”, який доповнює Конвенцію ООН про боротьбу з транснаціональною організованою злочинністю. Протокол є основним сучасним документом, спрямованим на боротьбу з цим злочином. Він визначає торгівлю людьми як: Здійснення з метою експлуатації вербування, перевезення, передачі, приховання чи отримання людей шляхом погрози силою або її застосування чи інших форм примусу, викрадення, шахрайства, обману, зловживання владою чи вразливістю стану або шляхом підкупу у вигляді платежів чи вигод для одержання згоди особи, яка контролює іншу особу.

З приведених вище визначень випливає, щоторгівля людьми – це сукупність таких ознак: вербування, перевезення, передача, продаж, усиновлення (удочеріння) у комерційних цілях, використання в порнобізнесі, використання у військових конфліктах, залучення до злочинної діяльності, трансплантація чи насильницьке донорство, примус до заняття проституцією, рабство і ситуації, подібні до рабства, примусова праця, залучення в боргову кабалу, використання шантажу, погроз, насильства.

527 та 0 800 505 501– номери телефону Національної безкоштовної гарячої лінії з питань протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів, спеціалісти якої надають консультації іноземцям, які перебувають в Україні та українцям, які планують поїхати за кордон, або повернулися в Україну з-за кордону.

  • Гаряча лінія МЗС України для громадян України, які опинилися в надзвичайних ситуаціях за кордоном (044) 238 16 57
  • Якщо Ви постраждали від торгівлі людьмиза кордоном або в межах України, зателефонуйте за телефоном Департаменту боротьби зі злочинами, що пов’язані з торгівлею людьми Національної поліції України:(044) 374 37 85 (пн – сб. з 09:00 до 18:00)
  • В екстрених випадках та стосовно розшуку осіб, зниклих за кордоном,можна звертатися на гарячу лінію Укрбюро Інтерполу:(044) 256 12 53 (цілодобово)
Консультації надаються безкоштовно та конфіденційно!
527.org.ua– електронні консультації
527– безкоштовні дзвінки з мобільних телефонів в Україні
0-800-505-501– безкоштовні дзвінки зі стаціонарних телефонів в Україні
Графік роботи гарячої лінії: пн-нд з 08:00 до 20:00*

* Будь ласка, зверніть увагу, що сигнал “не відповідають” означає, що всі оператори зайняті. Якщо Ви отримуєте такий сигнал під час дзвінка, будь ласка, перенаберіть номер. 

ЇДЕТЕ ЗА КАРДОН - https://www.youtube.com/watch?v=nOnnIEAyDhs








Довідник для випускників
 
Коледжі України































2021-2022 навчальний рік

Учні Завадківської гімназії долучилися до перегляду Всеукраїнського онлайн уроку з профорієнтації .
















Всесвітній день захисту тварин


Річний звіт психологічної служби 2020-2021

Що я знаю про учнів свого класу? для вчителів

Що я знаю про свою дитину? для батьків

Комп'ютерна залежність та спілкування для учнів


Увага! Прояви, притаманні дітям, яких втягнуто в небезпечні квести

• У дітей пригнічений настрій, поганий апетит.

• Пошкодження шкірних покривів. Особливу увагу звертати на пошкодження різного роду у формі кита, метелика, видряпані букви та слова, різні подряпини, опіки (припікання) та іншого роду пошкодження.

• У дитини змінюється поведінка.

• Діти мають наляканий і стурбований вигляд.

• У всіх прихильників «Моря китів» і «Тихого дома» на особистих сторінках є відео або малюнки з китами, тому варто перевіряти облікові записи (акаунти) дитини в соціальних мережах та групи, до яких входить акаунт.

• Дитина зареєстрована в групах «Море китов», «Разбуди меня в 4:20», «Тихий дом», «F57», «F58»,  «Рина», «Киты плывут наверх», «50 дней до моего...» тощо.

• У листуванні дитини є фрази «Разбуди меня в 4:20», «Я в игре», тому слід перевіряти зміст спілкування у приватних чатах.

• Хештеги, на яких поширюється гра: #морекитов, #тихийдом, #хочувигру, #домкитов, #млечныйпуть, #150звёзд, #f53, #f57, #f58, #d28.

Рекомендації батькам, щодо профілактики потрапляння дітей у небезпечні інтернет-спільноти

1. Не панікуйте!

2. Станьте для дитини другом.

3. Звертайте увагу, коли прокидається дитина, чи спить вона в ранні години.

4. Як дитина їсть (з апетитом, без апетиту).

5. Приділяйте більшу увагу психологічному стану дитини (запитуйте: «Як твої справи?», «Ти чимось  засмучений(на)?», «Що приємного сталося сьогодні?»).

6. Цікавтеся життям дитини: «Що тобі подобається?», «Розкажи про своїх друзів», «Яку ти любиш музику? Я хочу послухати її з тобою» тощо.

7. Стежте за шкірними покривами дитини, відмічаючи наявність пошкоджень.

У разі їх виявлення з’ясовуйте обставини, за яких вони з’явилися. Особливу увагу звертайте на пошкодження у формі кита, метелика, видряпані букви та слова, подряпини, опіки (припікання) та іншого роду пошкодження.

8. Намагайтеся заповнити вільний час дитини спортивними або культурними секціями, домашніми справами, сімейними розвагами, відволікти дитину від Інтернету.

9. Перевіряйте облікові записи (акаунти) дитини в соціальних мережах та групи, до яких входить акаунт.

10. Беріть участь у спілкуванні у приватних чатах, де спілкується ваша дитина.

11. Звертайте увагу на коло спілкування дитини в реальному житті: хто її друзі, чим

вони займаються тощо.

12. Обов’язково цікавтеся, які фото- та відеофайли є в ґаджетах дитини.

13. Встановіть функцію «батьківський контроль» на всіх ґаджетах дитини і на вході в мережу Інтернет.

До кого звертатися

При виявленні таких груп або факту вступу дитини в одну з таких груп просимо негайно інформувати:

• кіберполіцію (https://www.cybercrime.gov.ua – цілодобово);

• районний відділ поліції (102);

• адміністрацію навчального закладу;

• звертатись за телефонами Національної дитячої «гарячої лінії» – 

0 800 500 225 та 116 111 (безкоштовно).

 





Правила люблячих батьків
Пам'ятайте:
  • Якщо дитину постійно критикувати – вона вчиться ненавидіти.
 • Якщо дитина живе у ворожнечі – вона вчиться агресивності.
 • Якщо дитину висміють – вона стане замкнутою.
 • Якщо дитина зростає у докорах – формується почуття провини.
 • Якщо дитину підбадьорюють – вона починає вірити в себе.
 • Якщо дитину хвалять – вона вчиться бути вдячною.
 • Якщо дитина зростає в чесності – вона вчиться бути справедливою.
 • Якщо дитина живе у безпеці – вона вчиться вірити людям.
 • Якщо дитину підтримують – вона вчиться цінувати себе.
 • Якщо дитина живе у розумінні і доброзичливості – вона вчиться знаходити любов у цьому світі. 






Булінг - ЦЕ МОРАЛЬНЕ, АБО ФІЗИЧНЕ НАСИЛЬСТВО, АГРЕСІЯ У БУДЬ-ЯКІЙ ФОРМІ, АБО БУДЬ-ЯКІ ІНШІ ДІЇ, ВЧИНЕНІ З МЕТОЮ ВИКЛИКАТИ СТРАХ, ТРИВОГУ, ПІДПОРЯДКУВАТИ ОСОБУ СВОЇМ ІНТЕРЕСАМ, ЩО МАЮТЬ ОЗНАКИ СВІДОМОГО ЖОРСТОКОГО СТАВЛЕННЯ.

Нещодавно Верховна Рада України ухвалила ініційований Міністерством юстиції законопроект, який передбачає введення комплексу заходів для протидії булінгу – агресивного ставлення до інших, передусім підлітків шкільного віку. Головне територіальне управління юстиції у Київській області підготувало тези, в яких подано короткий виклад найголовніших положень нового законодавства.

Автори документа переконані, що новий законопроект дозволить захистити права дітей і співробітників навчального закладу на законодавчому рівні.

ЯКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕДБАЧЕНА ЗА БУЛІНГ?

В залежності від частоти/складу/cпособу вчинення правопорушення:

·  за вчинення булінгу вперше – штраф від 340 до 850 гривень;

·  за повторне вчинення протягом року після накладення адміністративного стягнення, вчиненння відносно неповнолітнього, вчинення з особливою жорстокістю – штраф від 1700 до 3400 гривень.

В залежності від суб’єкта:

·  за вчинення малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років – штраф від 340 до 850 гривень накладається на їхніх батьків або осіб, які їх замінюють;

·  за приховування випадків булінгу педагогічним, науково-педагогічним, науковим працівником, керівником/засновником закладу освіти – штраф від 850 до 1700 гривень.












































Професійна орієнтація виступає як один із пріоритетних напрямків у формуванні кадрової політики держави та досягненні продуктивної зайнятості населення. За своїм призначенням професійна орієнтація є складовою загальнонаціональної системи прогнозування розвитку професійного потенціалу країни, важливим економічним резервом.
Базовими принципами профорієнтаційної роботи учнівської молоді є:
— принцип свідомості у виборі професії учнями, що сприяє прагненню задовольнити своїм вибором не тільки особистісні потреби в трудовій діяльності, але і принести якомога більше користі суспільству;
— зв'язок профорієнтаційної роботи з життям, працею, практикою, який передбачає надання допомоги учням у виборі їхньої майбутньої професії в органічній єдності з потребами регіону, держави в кваліфікованих кадрах;
— систематичність і наступність забезпечить проведення різних видів профорієнтаційної роботи на різних вікових етапах;
— принцип взаємозв'язку та координації діяльності всіх соціальних інститутів, закладів освіти, організацій та установ з наданням профорієнтаційних послуг;
— принцип індивідуалізації, що поєднує систему навчання і виховання, орієнтовану на визначення здібностей та можливостей кожного школяра;
— принцип орієнтації на використання ефективних освітніх технологій, що передбачає заміну монологічних методів пред'явлення навчальної інформації діалоговими формами спілкування педагогічних працівників з учнями та учнів між собою, підвищення рівня самостійності учнів під час участі у профорієнтаційних заходах, у використанні проектної діяльності;
— принцип доступності професійної та іншої інформації стосовно можливостей вибору чи зміни професії, форм навчання та працевлаштування;
— принцип добровільності отримання профорієнтаційних послуг учнями на гарантованому державному рівні;
— принцип конфіденційності що передбачає рекомендаційний характер висновків профорієнтаційних консультацій та діагностики, додержання норм професійної етики.
Учні нашої гімназії побували на підприємствах нашого села, вони мали можливість ознайомитися з видами професій та побути на мить працівниками.













Одним із завдань сучасної шкільної  правової освіти є вміння учня орієнтуватись у величезному потоці інформації. Навчити цього лише на уроці правознавства просто неможливо, тому в школі щорічно проводиться Тиждень правознавства,  який включає в себе комплекс різноманітних форм позакласної роботи.
Соціальним педагогом було проведено заняття в дошкільній групі "Я маю право"











13 листопада 2019 року учні Завадківської гімназії побували у стінах Вищого професійного училища №7 на "День КАР'ЄРИ". Діти мали можливість ознайомитися із розмаїттям професій та взяти участь у майстер-класах.





















СКАЖЕМО –НІ! ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ.
Для України проблема торгівлі людьми на сьогоднішній день стала дуже серйозною. Сукупність соціально-економічних умов, специфіка географічного положення може призвести до того, що Україна перетвориться в країну-транзит “живого товару”. Особливо загрозливих форм набула торгівля жінками та дітьми.
За інформацією Міжнародної організації з міграції, за останні роки близько 400 тисяч українців виїхали за кордон з метою працевлаштування, з яких понад 100 тисяч жінок потрапили в секс-індустрію країн-реципієнтів. У більшості випадків торгівлі людьми, постраждалими були жінки.

Багато людей знають про проблему торгівлі людьми - з повідомлень у пресі, соціальної реклами на телебаченні, білбордів... Але мало хто усвідомлює її масштаби, а тим більше може припустити, що це станеться саме з ним.









В Україні День захисту тварин, які є однією з важливих складових довкілля та екосистем, відзначають 4 жовтня. 
Дата 4 жовтня була вибрана не випадково. Це день Франциска Ассизського – католицького святого, якого вважають покровителем тварин. Учні нашої гімназії  щороку беруть активну участь в акції "Дай,лапу, друг". Учні старших класів робили колажі із своїми улюбленцями, а наші найменші учні 1-2 класів організували благодійну ярмарку "Творимо добро разом". На зібрані кошти було прибрано медикаменти для собачок у "Дім Сірка".













 



 

СТОП БУЛІНГ!!!

    Чи всі батьки знають про зміни, що були внесені до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Закону України "Про освіту" та інших законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)?
Законодавством визначено, що булінг (цькування) - діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою відносно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.
    Передбачено, що булінг каратиметься штрафом від 50 до 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень) або громадськими роботами на строк від 20 до 40 годин. Якщо цькування вчинене повторно або групою людей, покарання тягне за собою накладення штрафу у розмірі від 100 до 200 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (1700-3400 гривень) або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин. 
У разі вчинення правопорушення малолітніми або неповнолітніми особами віком від 14 до 16 років, на їхніх батьків або опікунів накладається штраф від 50 до 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень) або громадські роботи на строк від 20 до 40 годин.
    Якщо Ваша дитина стала жертвою булінгу: 
1. Зверніться із заявою про випадки булінгу (цькування) щодо вашої дитини до керівника закладу освіти; 
2. Поясніть дитині, до кого вона може звернутися за допомогою у разі цькування (вчителі, керівництво школи, психолог, старші учні, батьки інших дітей, охорона); 
3. Якщо вирішити ситуацію з булінгом на рівні школи не вдається – зверніться в поліцію!
    Якщо Ваша дитина агресор: 
- Відверто поговоріть з дитиною про те, що відбувається, з’ясуйте мотивацію її поведінки; 
- Поясніть дитині, що за вчинення булінгу (цькування) наступає адміністративна відповідальність; 
- Чітко і наполегливо попросіть дитину припинити таку поведінку; повідомте їй, що будете спостерігати за її поведінкою; 
- Зверніться до шкільного психолога і проконсультуйтеся щодо поведінки своєї дитини під час занять; 
- Дотримуйтесь рекомендацій комісії з розгляду випадків булінгу.
    Де батькам отримати допомогу? 
    Якщо Вам необхідна правова допомога (юридична консультація, складання заяви, інших документів), зверніться до Єдиного контакт-центру безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103 (цілодобово і безкоштовно в межах України).
    Важливо: діти мають право безоплатно отримати послуги адвоката (складання заяв, представництво в суді).
Якщо дитині необхідна психологічна допомога – зверніться на Національну дитячу «гарячу лінію» для дітей та батьків з питань захисту прав дітей за номером 116-111.








    Звіт роботи
    Соціального педагога
    Завадківської гімназії
    Кузьмик Іванни Іванівної
    За I-II семестир 2018 – 2019 н.р.

    У 2018 – 2019 навчальному році соціальний педагог Завадківської  гімназії працювала над проблемним питанням «Формування толерантного ставлення один до одного.»


    Соціально – психологічна служба гімназії ставила перед собою такі завдання:
    -         Підтримка учнів, які опинились в складних життєвих обставинах та потребують додаткової уваги і соціально-психологічного супроводу;
    -         Сприяння всебічного розвитку дитини, розвитку її  здібностей з урахуванням індивідуальних можливостей та обдарованості;
    -         Проведення профілактики проявів девіантної поведінки, правопорушень серед учнівської молоді;
    -         Вивчення дитини як соціальної особистості;
    -         Сприяння професійному самовизначенню учнів старших класів;
    -         Збереження  фізичного та психічного здоровя дітей;
    -         Виховання особистості без шкідливих звичок з високими моральними рисами;
    -         Просвіта батьківських колективів для покращення взаємодії з учнями на різних вікових етапах.
    Здійснювалася діяльність за наступними напрямками:
    - психодіагностична робота (групова та індивідуальна форма);
    - консультаційна робота;
    - корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (групова та індивідуальна форма);
    - просвітницька,профілактична робота;
    - навчальна діяльність;
    - організаційно-методична робота;

    В своїй професійній діяльності соціальний педагог керується Законом України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Конвенцією ООН про права дитини».

    З метою реалізації Закону України «Про охорону дитинства» в кожному навчальному закладі повинні постійно проводитись дослідження щодо виявлення дітей соціально незахищених категорій, а саме: держава надає родинам, де виховуються такі діти, грошову та іншу допомогу. Але цим дітям, родинам, які їх виховують, потрібна ще й педагогічна та соціально-психологічна допомога, яка надається навчальними закладами.

             Соціальна робота в гімназії організовувалась та проводилась з метою забезпечення процесу соціалізації дітей в навчально-виховній діяльності, захисту їхнього психічного розвитку особистості , надання соціально-педагогічної допомоги дітям та їх батькам.

     З великою кількість нормативних документів (Законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України тощо), що стосуються питань соціального захисту дітей, на початку навчального року   ознайомились  усі педагогічних працівників, а також батьки  або особи, що їх замінюють.
    В гімназії було взято під соціальний супровід дітей які входять до пільгових категорій та дітей сім`ї яких перебувають в СЖО.
    Педагогічний колектив Завадківської гімназії приділяє особливу увагу роботі з дітьми пільгового контингенту. Ці діти постійно відвідують гуртки, які працюють на базі школи. Протягом навчального року було організовано забезпечення дітей безкоштовним харчуванням.

    Під особливою увагою соціального педагога знаходяться ці категорії дітей. З метою виявлення найбільш соціально незахищених сімей в гімназії організовано обстеження матеріально-побутових умов багатодітних сімей,та сімей які перебувають в СЖО.

    Питання щодо організації соціального захисту пільгового контингенту розглядалися на нарадах при директорі, на засіданнях батьківських зборів, на засіданнях ради профілактики.

    Постійно
    діти пільгового контингенту залучаються до участі в шкільних та класних виховних заходах, конкурсах, вікторинах, спортивних змаганнях. З метою формування здорового і безпечного способу життя, учні залучаються до спортивних секцій і гуртків. Всі учні пільгових категорій та девіантної поведінки охоплені гуртковою роботою.

    У 201
    8/2019 н.р. спільно із педагогічним коллективом, директором гімназії проводилась робота. Були розроблені спільні заходи, такі як:

    1. Виявлення та взяття
    під супровід дітей, які виховуються в неблагополучних сім`ях, дітей які залишились без піклування батьків.

    2. Обстеження умов проживання
    дітей, які виховуються в неблагополучних сім`ях.

    3. Проведення
    спільних рейд-перевірок.

    4. Контроль за охопленням
    дітей шкільного віку навчанням, відвідуванням учнями занять.

    5. Залучення до занять в гуртках за інтересами, спортивних
    секціях позашкільних закладів, закладів культури,дітей з неблагополучних сімей, дітей схильних до правопорушень, скоєння злочинів.
    Протягом  навчального року проводилися виставки літератури при бібліотеці гімназії:

    Ø «Обережно СНІД»;
    Ø «У сім`ї росте дитина»;
    Ø «Закон і ми»;
    Ø Алкоголізм і наркоманія – загроза майбутнього».

    Провела профілактичні заняття на такі теми:
    Ø « Культура спілкування»
    Ø «Конфлікти в підлітковому середовищі»
    Ø «Життя без насильства»
    Ø «Вибір є завжди у кожного з нас»
    Ø « Алкоголізм, тютюнопаління – перші кроки до наркоманії»
    Ø  «Правда про алкоголь та наслідки його вживання»
    Ø  «Сімейний захист»
    Ø  «СНІД: подумай про майбутнє – обери життя»
    Ø «Молодь і проблема вживання наркотиків»
    Ø «Закон і ми»
    Ø «Гра власним життям»
    Ø «Поняття насилля: його види та прояви»
    Ø «Стоп булінг»
    Ø «Компюторна залежність»
    Протягом 2018—2019 н.р.  були проведені тижневики:

    Ø Тиждень «За життя поруч з ВІЛ-інфікованими»
    Ø Тиждень толерантності.
    Ø Тиждень права.
    Ø Тиждень «Дитинство без насильства».
    Ø Робота у Раді профілактики правопорушень.
    Ø Постійно поповнювалася та змінювалась інформація на стенді «Соціально- психологічна служба» для учнів, батьків, педагогів.
    Робота з педколективом, адміністрацією здійснювалося за такими напрямками:
    Ø 1.Консультування, індивідуальні бесіди. Консультації для вчителів надавалися за результатами досліджень з метою подальшого планування роботи з колективом учнів, з окремими учнями та їх батьками.
    Ø 2.Тренінг для педагогів  «Успішна людина успішна в усьому» та «Соціально - просвітницька діяльність попередження насильства щодо дітей» з метою підвищення педагогічної майстерності.

    Ø 3.Виступи на педрадах.
    Ø 4.Виступи на МО класних керівників.
    Ø 5.Надавалася консультація вчителям у проведенні уроків, класним керівникам.
    У роботі з батьками були проведені:
    Ø Консультування з питань адаптованості дітей до навчання в школі,  консультування з питань соціальних пільг, консультування з питань професійної орієнтації, надавалася необхідна інформація, рекомендації.


           В Завадківській гімназії НЕ МАЄ ДІТЕЙ , які б стояли на внутрішкільному обліку. Так як кожен класний керівник приділяє їм належну увагу і розроблені заходи допомагають захистити дітей від небажаних наслідків.





    ПРОФІЛАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
     "STOP - булінг"

    Практично в кожному класі є учні, які стають об’єктами глузувань та знущань, а також агресори, які є ініціаторами булінґу.
    Найчастіше цькування ініціюють надміру агресивні діти, які люблять домінувати, тобто бути «головними». Їх не турбують почуття і переживання інших людей, вони прагнуть бути в центрі уваги, контролювати все навколо. Принижуючи інших, вони підвищують власну значущість. У нашій гімназії була проведена профілактична робота з старшокласниками на тему "STOP - булінг",діти мали можливість побути у різних ролях як і агресором так і жертвою і відчути певні свої переживання.













    15 березня 2019 року учні 9 класу Завадківської гімназії побували у стінах Вищого професійного училища № 7. Діти мали можливість пройти профтестування щодо професійного самовизначення та схильності до тієї чи іншої спеціальності. Учні брали участь у майстер-класах та відвідали майстерні даного закладу. Представники інших закладів  ознайомили учнів із розмаїттям професій та потребами ринку.






















    1 грудня - Всесвітній день боротьби зі СНІДом!!!
    Напередодні цього дня, 30 листопада, в Завадківський школі І-ІІ ст. були проведені низка заходів в рамках відзначення Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом, головною метою яких було привернути увагу учнівського та педагогічного колективу до вирішення проблеми епідемії, дискримінації ВІЛ-інфікованих, толерантного ставлення до них. Заходи розпочались із того, що кожен учень старшої школи та педагогічні працівники мали змогу прикріпити червону стрічку, як символ боротьби зі СНІДом, і висловити свою надію на майбутнє без СНІДу. У школі були розміщені плакати та інформаційні стенди відповідної тематики та проведений ученицями 9 класу .
    Основним дійством став виховний захід – «1 грудня – День боротьби зі СНІДом», яке організував соціальний педагог Кузьмик І.І. Ведучі донесли інформацію про ВІЛ та СНІД, про те, як саме вірус потрапляє в організм людини, про шляхи передачі ВІЛ/СНІДу, а також про умови, за яких інфекція не передається. З великим інтересом учні слухали легенду «Все в твоїх руках». Протягом усього заходу ведучі наголошували на необхідності кожної людини усвідомити всю небезпеку, яку несе СНІД, і зробити все можливе, щоб уберегти себе і своїх близьких та рідних від цієї страшної недуги, бо СНІД може увійти практично в кожен дім, кожну сім'ю.





















    У рамках відзначення Міжнародного Дня толерантності (16 листопада) та з метою формування в учнів активної життєвої позиції, суть якої полягає не стільки в тому, щоб терпіти чужий спосіб життя, поведінку, звичаї, почуття, думки, ідеї або вірування, але охоче визнавати та приймати поведінку, переконання і погляди інших людей, які відрізняються від своїх власних, з 16 по 22 листопада 2018 року в школі було проведено ТИЖДЕНЬ ТОЛЕРАНТНОСТІ. Відкриття тижня почалося з повідомлення "Що таке толерантність", була проведена акція "Обійму безкоштовно ",конкурс плакатів "Толерантність - це" та анкетування "Який ти друг".














    Щороку 4 жовтня весь світ відзначає Всесвітній день захисту тварин. Товариства захисту тварин організовують різні заходи та акції по всьому світу до цього дня , щоб звернути увагу людей на актуальні проблеми тваринного світу і навколишнього середовища. У нашій школі була проведена акція на тему "Дай, лапу, друг" учні 7-9 класів виготовляли лепбуки, а молодші учні переглядали мультфільми про тварин.






    Я рада вітати шановних колег , учнів гімназії , а також їхніх батьків 
    на нашому блозі! 
    За допомогою цієї сторінки ми зможемо обмінюватись думками щодо подій які відбуваються в нашій гімназії .
    Соціальний педагог 
    Завадківської гімназії 
    Кузьмик Іванна Іванівна 

    Соціальний педагог– це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.





















    Психологічна вправа «Паркан думок».
    Мета: виявлення думок про події в школі, формування навичок конструктивного спілкування, самовираження, зняття напруження.
    Учасники: учні 5-9 класів, педколектив. У холі на стіні розміщується аркуш ватману або шпалер, який імітує паркан, де учасники пишуть все, про що «співає та кричить» душа. Попередньо дітей просять, висловлюючись, добирати слова, бути толерантними.
     Для стимуляції учнівської активності можна самому зробити на паркані простий цікавийзапис.

    Бажано виготовити два паркани. У разі появи грубих та непристойних висловів необхідно змінити перший паркан.


































    Конференція «Психологія кольору. Веселковий тонік»

    (для учнів 7-х класів)
          З самого народження кожного з нас оточують кольори, що виявляють вплив на організм, нервову систему та психіку людини, налаштовуючи її на взаємодію з оточуючим світом. Колір притягує нас і до нас, змушує робити покупки та викликає різноманітні емоції. Вплив кольору однаковий для всіх, незалежно від статусу, віку та рівня інтелекту. Але в той же час відношення до певного кольору може залежати від культурно- історичних традицій та обрядів, а також ефект від впливу певного кольору залежить від значення цього кольору і того, з чим він асоціюється у даної конкретної людини. 
            По тому, яким кольорам ми надаємо перевагу, а яких уникаємо, з якими кольорами асоціюємо певні почуття, емоції, людей ми можемо багато сказати про себе. Всі кольори є наслідком дії світла — сонячне світло є першою умовою, щоб створити враження кольору, головне світло в природі. Все те, що ми навколо бачимо, всі ті кольори, видима форма предметів є результатом сонячного освітлення, бо світло — це фізична об`єктивна причина зорових вражень, що різняться за інтенсивністю та кольором. Якщо бракує світла, то постає враження чорного.
     Колір предмету — це та фарба, котру він відбиває, поглинаючи всі інші. Згідно Ньютону, чорна фарба — відсутність будь-якого кольору, біла — сума всіх кольорів.
    Більшість всіх предметів і об`єктів, що ми бачимо та зображаємо, мають колір тільки завдяки світлу, яке на них падає. З фізичної точки зору колір поверхні є складом відбитого від предмету світлового потоку. Попадаючи на будь-яку поверхню, промінь світла (сонячного або штучного) має великі зміни: заломлюється, розкладається на частки, частково поглинається або відбивається. Пучок сонячного світла, проходячи скрізь тригранну скляну призму та направлений на білий екран, утворює на ньому різнокольорову смугу, яка має назву спектр, що в перекладі з латинської означає "видиме".
           У спектрі білого сонячного світла умовно розподіляють 7 основних кольорів: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій та фіолетовий. Концепція кольору була вироблена ще Йоганном Вольфгантом Гете у «Вченні про колір» (1810 рік). Найцікавіші сторінки "Вчення" присвячені опису тих почуттів, настроїв, асоціацій, ідей, які викликають у людини різноманітні колірні гами. Ґете, що дуже багато працював, відшукуючи причини утворення кольорів, і цікавившись різними малярськими техніками, був не згоден з теорією світла і кольору Ньютона і на противагу створив свою власну, де доводив, що біле світло є основним, що воно тільки забарвлюється, переходячи скрізь призму. 
          Відомо, що сам Гете цінував свою роботу вище своєї поетичної творчості. Німецький поет та учений І.В.Гете (1749-1832) запропонував класифікувати кольори за фізіологічним принципом — усі кольори розподілити на дві групи: теплі (первинні, позитивні) жовтий, червоно-жовтий (оранжевий) і жовто-червоний, та холодні (другорядні, негативні) синій, червоно-синій і синьо-червоний. Він відзначив властивість деяких кольорів впливати на душу людини. Гама жовтих кольорів, близьких до світла, протиставляється гамі блакитних, від світла віддалених. Кольори першої групи створюють бадьорий, живий, діяльний настрій, а другий - неспокійний, м'який і сумний. Зелений колір Гете відносив до «нейтральних».
          Всі темні кольори заспокоюють, світлі – збуджують. Основа колірного круга Гете — трикутник головних кольорів, але це не кольори спектру, а найбільш поширені фарби художників — жовта, синя та червона. Гете перший виокремив три основні пари доповнювальних кольорів: червоний- зелений, жовтий-фіолетовий, синій-оранжевий. Гете вперше спробував охарактеризувати чуттєво- емоційний вплив не лише окремих кольорів, але й їхніх різноманітних сполучень. У дослідників кольору згодом це отримало назву "психофізіологічної теорії колірної гармонії Гете". Якщо окремі кольори можуть викликати різноманітні емоції, як позитивні, так і негативні, то сполучення кольорів, що відповідають принципу додатковості, завжди сприймаються як гармонійні. 
          До них Гете відносив кольори, що розташовуються на протилежних кінцях діаметра колірного кола. Гете помітив також, що враження від сполучення фарб може бути різним, в залежності від того, чи зіставляються темна і світла фарби, чи обидві світлі, чи обидві темні. Він першим звернув увагу на значення взаємно доповнювальних кольорів і пояснив їхню природу. Але викладені принципи колірної гармонії Гете завжди вважав за необхідне розглядати, зважаючи на історичний досвід народів. Вплив кольорів на психологію та фізіологічні функції людини 


















    Лінійка відкриття тижня психології 
    А. Макаренко писав: «Педагогіка – це майстерня, а психологія – інструмент, яким там працюють».
    Подивіться один на одного. Що ви побачили? Зовнішність, одяг, вираз обличчя. А чи побачили ви думки, уяву, пам'ять. Ні. Але це і є найголовніше в кожному із нас.Це – Королівство внутрішнього світу.
    Усі ми різні не тільки зовні. Хтось повільний і мрійливий, а хтось – рухливий і активний. Одним довподоби зелений колір, іншим – червоний. У кожного свій внутрішній світ, своя казка, своя загадка. Психологія – це наука, яка вивчає отой внутрішній Всесвіт людини, її мислення, пам'ять, уяву, емоції і почуття, здатність до спілкування, темперамент, характер.здібності.
    Внутрішній світ – це психіка людини. Іншими словами – душа. Наука про душу. Таке визначення вперше було дано більше 2 тисячі років тому. Тоді наявністю душі намагалися пояснити всі незрозумілі явища в житті людини. Покладіть свої руки ось сюди і усміхніться. Мабуть тут живе наша душа.
    Офіційно термін психологія був введений німецьким філософом Крістіаном Вольфом у другій половині 18 століття. «Псюхе» - душа, «логос» - наука.
    Людей, які займались психологією, стали називати психологами.
    А психолог може все – все про людину дізнатися?
      Ну не все, але дуже багато. Завдякипсихологіїможнадізнатися, як ізбезпорадногоновонародженогонемовлятилюдинаперетворюється на свідомуособистість. Пізнай себе і типізнаєш світ. Для обличчя є дзеркало. Для душі – немає. Нехай же тут буде дзеркаломсамопізнання, роздуми про себе. Поки не знаєш себе, свою вдачу, свійрозум, здібності, пристрасті, глибину духу, не зможеш над собою володарювати.
    У кожного свій всесвіт, своя загадка. Психічні процеси - це перша стежина, яка веде до відгадки. Це відчуття і сприймання. Це наші очі, вуха, ніс, язик, шкіра. Сприймання – це розвідник розуму. А мозок – це скарбничка нашої пам’яті, мислення, уяви, уваги. Часто нам дуже потрібна і сила волі.
    Без чогонецікавимздається нам життя? Без чогопіснякожна не радуєбуття? Без чого наше серце не можевідчувати? Без чогокоженможелиш роботом стати?
    Звичайно, цеемоції. У нас виникаютьрізніемоції : здивування, страх, радість, сум, злість, спокій. А почуття? Цебездоннийсвіт. Любов, ненависть, співчуття, байдужість.
    І настрій може змінюватися: бадьорий, хороший, піднесений, сумний пригнічений. Наш настрій схожий із погодою: похмурий, сонячний, а можливо як грозові хмари.Існує зв'язок між настроєм і музикою, самопочуттям і кольором. Наприклад, класична музика допомагає сконцентруватися, підвищує пам'ять. Джаз підніме настрій, Поп - музика створює почуття благополуччя. Реп - підвищує активність. Рок музика здатна розбудити почуття, зняти напруження, а може викликати стрес. Релігійна музика заспокоює, приводить в стан умиротворення.
    Відкрити себе для себе ж самого нам допоможе тест. Подивіться на екран і виберіть для себе одну із цих фігур, найпривабливішу для вас. Ту фігуру, стосовно якої  ви можете сказати: це – Я. Спробуйте відчути свою форму! Якщо вам буде важко зробити це, то виберіть фігуру, яка першою привернула вашу увагу. Обрали? Ото ж …

    Квадрат. Якщо вашою основною формою є квадрат, то вине втомний працівник. Працелюбність, наполегливість, потреба доводити розпочату справу до кінця, старанність, яка дозволяє досягати завершення роботи, – це те, чим відомі істинні “люди-квадрати”. “Люди-квадрати” скоріше “вираховують” результат, аніж здогадуються про нього. Вони надзвичайно уважні до деталей, дрібниць, а також люблять раз і назавжди заведений порядок.
    Трикутник. Ця форма символізує лідерство, і багато “трикутників” відчувають у цьому своє призначення: “Народжені, щоб бути лідерами”. Найхарактернішою особливістю “людей-трикутників” є здатність концентруватися на головній меті. Вони – енергійні, сильні особистості, які ставлять  прозорі цілі і, як правило, досягають їх. “Люди-трикутники” дуже впевнені в собі, хочуть постійно відчувати свою правоту. Це робить їх особистостями, які постійно конкурують з іншими. “Трикутник” – це установка на перемогу. Із “Трикутників” виходять прекрасні менеджери найвищого рівня управління. Саме до таких висот вони і прагнуть. Взагалі, “Трикутники” дуже симпатичні, привабливі люди, які змушують все і всіх обертатися навколо себе і без яких наше життя втратило б усю гостроту відчуттів.
    Прямокутник. Символізує стан переходу та змін. Це люди, незадоволені тим способом і стилем життя, який вони ведуть у даний час, а тому перебувають у пошуках кращого становища. Найбільш характерні риси “Прямокутників” – непослідовність і непередбачуваністьвчинківупродовжперехідногоперіоду. Допитливість, жвавий інтерес до всього, що відбувається, та сміливість. Правда, зворотним боком цього явища є надмірна довірливість, навіюваність, наївність. Тому “Прямокутниками” легко маніпулювати.
    Коло. “Люди-кола” – це найкращі комунікатори серед п’яти форм, насамперед тому, що вони найкращі слухачі. Їм характерна висока чутливість, розвинута емпатійність – здатність співпереживати, співчувати, емоційно відгукуватися на переживання іншої людини. “Людина-коло” відчуває чужу радість і відчуває чужий біль, як свій власний. “Люди-кола” відмінно “бачать” людей і в одну мить можуть розпізнати облудника та брехуна. “Люди-кола”, через їх спрямованість скоріше на людей, ніж на справу, надто намагаються догодити кожному. “Кола” не відрізняються рішучістю. Якщо їм випадає керувати, то вони обирають демократичний стиль керівництва і намагаються обговорити практично будь-яке рішення з більшістю та заручитися підтримкою. Можна сказати, що “Кола” – природжені психологи. Для того, щоб очолити серйозний бізнес, “Людям-колам” не вистачає організаторських навичок.
    Зизгаг (хвилясті лінії). Ця фігура символізує креативність, творчість. Це найбільш унікальна і єдина розімкнута фігура з п’яти. Якщо ви чітко обрали хвилясту лінію як свою основну форму, то ви, скоріше за все, істинний “право-півкульний” мислитель, вільно думаюча людина. “Зигзаги” схильні бачити світ постійно змінним. Тому для них немає нічого більш нудного, ніж речі, які ніколи не змінюються: постійність, шаблон, правила та інструкції; люди, які завжди з усім погоджуються або роблять вигляд, що погоджуються.
    Ще багато таємниць Всесвіту людської душі належить вивчити цій дивовижній науці психології. А кожен із вас вже зробив перший крок до відкриття власного Всесвіту. Пізнай свою природу і ти пізнаєш істину.
    Під час тижня проводитимуться заходи, що охоплюють різні види діяльності: конкурси, ігри, тренінгові заняття, лекції,   презентації, години спілкування, анкетування, тестування, виставки малюнків та плакатів. Участь приймають учні, вчителі і батьки.











































































































    Фільми і відео, які варто подивитись!
    Станція призначення життя !
    Торгівля людьми!!!!
    Життя на продаж



    Соціальний педагог:
    - здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
    - бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді;
    - допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
    - проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
    - є посередником між школою, сім’єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.
    Функції соціального педагога:
    1. Прогностична: прогнозування посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації.
    2. Консультативна: рекомендації учням, батькам, вчителям, молодіжним об’єднанням з питань розв’язання конфліктів та проблемних ситуацій.

    3. Захисна: захист прав дітей, представлення їх інтересів в різноманітних інстанціях
    4. Профілактична: запобігання негативним проявам в учнівському середовищі, пропаганда ЗСЖ.
    5. Соціально-перетворювальна: соціально-педагогічний захист соціально незахищених категорій дітей, сприяння професійному самовизначенню.

    6. Організаційна: координація взаємодії всіх суб’єктів виховання, сприяння участі дітей у науковій, технічній, художній творчості.
    Питання, за якими можна звертатися до соціального педагога:
    — формування гуманних відносин між учнями та педагогами;
    — охорона і захист прав та інтересів дітей;
    — вивчення особливостей особистості учня, соціальної ситуації розвитку та умов життєдіяльності;
    — вияв інтересів та потреб, проблем і труднощів дітей та підлітків;
    — створення атмосфери психологічного комфорту для учнів у навчальній та позанавчальній діяльності;
    — організація та координація різних видів позанавчальної діяльності дітей і підлітків;
    — попередження конфліктів в учнівських колективах;
    — допомога у професійному самовизначенні;
    — орієнтація учнів на здоровий спосіб життя;
    — профілактика правопорушень серед неповнолітніх, робота з учнями “групи ризику”;
    — взаємодія з педагогами, психологами, батьками або опікунами для надання допомоги учням.


    Поради для учнів 





    Поради для батьків 

    Вислови яких ніколи не повинна чути ваша дитина

    Ефективне виховання без покарання

    Золоті правила виховання щасливих дітей

    Чому діти ненавидять школу?



    Поради для вчителів

     Звернення учнів до вчителів
    «Секрет встановлення добрих стосунків між учителями та учнями»
    ·         Спілкуйтеся з нами якомога більше, особливо в позаурочний час. Ми хочемо знати вас краще.
    ·         Цікавтеся стосунками у нашому колективі. Пам'ятайте: якщо ви будете знати, хто з однолітками є для нас авторитетом, це допоможе на уроках.
    ·         Пригадайте себе у дитинстві та впізнайте в нас колишнього себе! Давайте вчитеся один в одного! Будь ласка, відчуйте нас, сприймайте нас такими, якими ми є, зрозумійте наш внутрішній світ. Тоді ви зможете передбачити нашу поведінку.
    ·         Пам'ятайте, що добрі стосунки легко руйнуються, їх треба постійно підживлювати. Дрібниць тут не буває. Щоб зміцнити наші добрі стосунки, давайте разом шукати спільні інтереси та потреби.
    ·         Не обманюйте нашої довіри. Її важко завоювати, та легко втратити. Будьте чесні з нами.
    ·         Примушуйте нас до чогось лише тоді, коли всі інші засоби впливу виявилися марними. Бо інакше ми можемо сприйняти це як посягання на нашу свободу особистості.
    ·         Вимагайте щось від нас з повагою. Нам легше сприйняти вимоги, якщо ви робите їх у ввічливій формі: вимоги-прохання, вимоги-поради.
    ·         Не будьте безапеляційними у своїх покараннях!
    ·         Ми любимо тих вчителів, які посміхаються та в яких є почуття гумору.
    ·         Зрозумійте, що часто ми мовчимо не від незнання предмета, а від страху перед аудиторією. Пригадайте свої перші уроки.
    ·         Викликаючи у нас почуття страху, ви принижуєте себе та нас. Ми починаємо хвилюватися та нічого не розуміємо. Подумки полічіть до десяти, перш ніж викликати наших
    ·         батьків, робити запис у щоденниках чи відсилати нас до завуча: а чи не розписуєтесь ви у власному безсиллі?
    ·         Пояснюючи, переконуйте нас, дивіться на нас, не кричіть – в нас ще п'ять уроків.
    ·         Зрозумійте, ваш предмет – важливий, але він не центр Землі, є ще й інші!.. Не намагайтеся перекласти на домашнє завдання те, чого ви самі не встигли на уроці.
    ·         Не стрижіть нас, будь ласка, під один гребінець. Адже ми всі різні!
    ·         Пам'ятайте: те, наскільки легко нам вивчити ваш предмет, залежить тільки від вас.










    1 comments:

    Богдана сказав...

    Вітаю!А у Вас цікаво!) Бажаю успіху!